Scurt istoric

Casa Corpului Didactic Iaşi, aşa cum o cunoaştem astăzi, a luat fiinţă pe data de 31 mai 1971, sediul iniţial fiind in Iaşi, Str. Nicolae Balcescu, Nr. 26.

Printre activităţile Casei Corpului Didactic din acea perioadă se numără conferinţele pe diverse teme, expuneri, întâlniri, schimburi de experienţă, activităţi ale comisiilor pe specialităţi, informări ştiinţifice, cercuri de artă, cerc foto, prezentări de film, activităţi de club, vizite la şcolile din judeţ, cursuri de instruire psihopedagogică cu directori, şedinţe de lucru cu metodişti, cercuri pedagogice, simpozioane, excursii de documentare în ţară şi străinătate ş.a.

La sfârşitul anului 1983, Casa Corpului Didactic Iaşi se mută în sediul nou din Strada Octav Botez, Nr. 2A, unde funcţionează şi în prezent.

În luna octombrie 1986, casele judeţene ale personalului didactic îşi încetează activitatea. Activitatea de informare ştiinţifică, politico-ideologică şi de perfecţionare metodică a cadrelor didactice din învăţământul preşcolar, primar, gimnazial, liceal, profesional şi de maiştri a fost preluată şi îndeplinită direct de inspectoratele şcolare judeţene.

„Momentul – octombrie 1986” este prezentat drept un moment de mare amărăciune de către cei care l-au trăit. Oamenii au primit ordin să plece la catedra rezervată, imediat după predarea gestiunii, iar bibliotecarii, fie şi-au ghilotinat biblioteca cu mâinile proprii, fie s-au transferat cu tot cu cărţi pe la câte o şcoală sau liceu, de unde au primit ordin să nu împrumute cărţi dascălilor, pentru că biblioteca aparţinea acum „şcolii”.

Una dintre măsurile salutare ale Ministerului Învăţământului şi Ştiinţei, după Revoluţia din 1989, a fost aceea de reînfiinţare a caselor corpului didactic. Astfel, după patru ani de „dispariţie”, la data de 15 ianuarie 1990, casele corpului didactic îşi reiau activitatea.

La 20 martie 1990, Ministerul Învăţământului repune în drepturi Casa Corpului Didactic prin Ordinul Nr. 9867/1990.

Noutăți

27
Ian2020

Adresa Procedura echivalare

Adresa Procedura echivalare

23
Ian2020

Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație”

Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație” din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327 Vă...

09
Ian2020

INFORMATII SUPLIMENTARE - Anunt inscriere CEEM (2)

INFORMAȚII SUPLIMENTARE Având în vedere interesul deosebit manifestat față de „Program de formare continuă pentru experții evaluatori de manuale – CEEM”, acreditat prin OMEC 5612/19.12.2019 facem următoarele precizări: 1.Dosarul complet...

07
Ian2020

Anunt inscriere CEEM

ANUNȚ             Vă informăm că, în perioada 7-16 ianuarie 2020 se fac înscrieri pentru Programul de formare continuă „Program de formare continuă pentru experții evaluatori de manuale – CEEM”, acreditat...

15
Noi2019

Anunţ 3 selecţie formatori Regiunea NE - Proiect CRED

Anunţ 3 selecţie formatori Regiunea NE - Proiect CRED

03
Sep2019

Anunț Echivalare Credite

Anunț Echivalare Credite si repartizarea pe zone a profesorilor metodisti ( Derulati fisierul de mai jos - sau download )

27
Aug2019

Anunț începere cursuri de formare în cadrul Proiectului CRED

Anunț începere cursuri de formare în cadrul Proiectului CRED – „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – învățământ primar, Seria 02.09.2019 – 29.10.2019 Cadrele didactice selectate pentru a participa la prima serie...

05
Iun2019

Anunt Selectie - Centralizare CRED

Pentru download fisiere, va rugam accesati linkul: CENTRALIZARE-CRED

« »

Ne gasiți aici!

Iași, Strada Octav Botez, 2A
700116, ROMÂNIA

 

+(40) 232 210 424

 

+(40) 232 267 731

 

ccdiasi@gmail.com

Localizare CCD

Contact rapid

Toate câmpurile sunt obligatorii!



Please publish modules in offcanvas position.