• fix: +(40) 232 210 424 mobil: 0733 019 244
  • fax: +(40) 232 267 731
  • Program cu publicul: Luni - Joi: 9:00 - 15:00 | Vineri: 9:00 - 14:00
  • ccdiasi@gmail.com

CDI

Proiectul “Educatie pentru informatie în mediul rural defavorizat” a avut si are ca finalitate crearea si dezvoltarea centrelor de documentare si informare – C.D.I.- un mijloc de luptă pentru asigurarea sanselor elevilor din mediul rural si pentru diminuarea esecului si abandonului scolar.

Judetul Iasi a intrat în proiectul “Educatie pentru informatie în mediul rural defavorizat” în anul 2003, an in care, depăsind o serie de dificultăti de natură financiară si de mentalitate s-au inaugurat două din cele sase CDI-uri, nominalizate prin ordin de ministru. În primăvara următorului an, au luat fiintă si restul de patru CDI-uri, nominalizate prin acelasi ordin de ministru (OMEC nr. 3707/02.04.2003).

În anul 2006, M.Ed.C a relansat proiectul, acordând finantare de câte 40.000 ron pentru amenajarea si dotarea a două centre de documentare si informare în fiecare judet inclus în proiect. In judetul Iasi, cele două scoli care au beneficiat de finantare au fost Grupul Scolar Agricol “ H. Vasiliu” Podu-Iloaiei si Scoala Coordonatoare Tibana.

În anul 2007, în valul al VII-lea de extindere a proiectului româno-francez, Ministerul Educatiei, Cercetării si Tineretului acorda finantare de câte 40.000 ron pentru alte 10 scoli din fiecare judet, urmând ca în anul 2008, numărul scolilor finantate să se ridice la 12, iar suma să crească la 42.000 ron/scoală. Noutatea în acest an consta in includerea în proiect si acordarea de finantare pentru două licee bilingve din municipiul Iasi (Liceul “M. Eminescu” Iasi si Colegiul National Iasi).

În vederea extinderii rețelei CDI în județul Iași, documentaristul CCD acordă consultanță pentru elaborarea proiectului de organizare și funcționare a Centrului de Documentare și Informare pentru toate unitățile școlare.

Până la finalul anului școlar 2019 - 2020, în județul Iași au fost înființatre un număr de 35 de CDI-uri.

Documente:

  • Regulamentul de organizare si functionare al centrelor de documentare si informare
  • Dezvoltarea Centrului de Documentare si Informare in unitatea scolara
  • Dezvoltarea Centrului de Documentare si Informare in unitatea scolara - Proiect national

Noutăți

24
Apr2024

CCD IASI: Simpozionul „Universul școlii românești în context european” – ediția a V-a - 9 mai 2024

CCD IASI: Simpozionul „Universul școlii românești în context european” – ediția a V-a - 9 mai 2024   Casa Corpului Didactic „Spiru Haret” Iași organizează joi.9 mai 2024 începând cu...

22
Apr2024

Chestionar pentru identificarea nevoilor de dezvoltare a competentelor de Pedagogie Digitală

Chestionar pentru identificarea nevoilor de dezvoltare a competentelor de Pedagogie Digitală   O echipă formată din Casele Corpului Didactic Iași, Botoșani și Neamț, alături de ISJ-urile Iași, Botoșani și Neamț...

15
Mar2024

Inscriere curs: INCLUZIUNE SOCIALĂ PRIN ȘCOALĂ INCLUZIVĂ

Inscriere curs: INCLUZIUNE SOCIALĂ PRIN ȘCOALĂ INCLUZIVĂ   Se fac inscrieri pentru cursul INCLUZIUNE SOCIALĂ PRIN ȘCOALĂ INCLUZIVĂ. Plata cursului se poate face folosind cardul Prima de cariera didactica Pluxee Formular de...

15
Mar2024

Plata cursurilor folosind cardul Prima de cariera didactica Pluxee

Plata cursurilor folosind cardul Prima de cariera didactica Pluxee DRAGI COLEGI, Vă informăm că puteți utiliza cardul de carieră didactică , pentru a achita cursurile de formare, oferite de Casa Corpului...

12
Feb2024

Inscriere: MANAGEMENTUL ÎNVĂŢĂRII PE PRINCIPII INTER ŞI TRANSDISCIPLINARE

MANAGEMENTUL ÎNVĂŢĂRII PE PRINCIPII INTER ŞI TRANSDISCIPLINARE Va informam ca se fac inscrieri pentru cursul Managementul Invatarii pe principii inter si transdisciplinare care va avea ca perioada de desfasurare lunile...

08
Dec2023

Anunt PROF

Anunt PROF

« »

Ne gasiți aici!

Iași, Strada Octav Botez, 2A
700116, ROMÂNIA

 

fix: +(40) 232 210 424 mobil: 0733 019 244

 

fax: +(40) 232 267 731

 

ccdiasi@gmail.com

Localizare CCD

Contact rapid

Toate câmpurile sunt obligatorii!